FAQ – apartamenty i pokoje.
Zebraliśmy tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, aby ułatwić Państwu zaplanowanie pobytu u nas. Znajdziecie tu informacje o naszym obiekcie, dostępnych atrakcjach, godzinach otwarcia oraz innych istotnych kwestiach, które mogą pomóc w przygotowaniach do wizyty. Jeśli nie znajdą Państwo odpowiedzi na swoje pytania, zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością udzielimy wszelkich dodatkowych informacji.
- Jak do Was dojechać?
Można do nas dotrzeć samochodem, a także pociągiem do Koszalina, skąd kursują busy do Sarbinowa. Możliwy jest również dojazd taksówką.
- Czy basen jest zadaszony?
Tak, nasz basen jest zadaszony ruchomą konstrukcją, co pozwala na otwieranie lub zamykanie hali basenowej w zależności od pogody.
- Kiedy otwarty jest basen?
Basen jest dostępny dla Gości od końca marca do końca października.
- Czy obiekt jest otwarty przez cały rok?
Tak, nasz obiekt jest otwarty przez cały rok.
- Jakie atrakcje są dostępne dla dzieci?
Dla dzieci przygotowaliśmy dwa baseny, dmuchany zamek, stół do ping-ponga oraz plac zabaw w restauracji.
- Kiedy otwarta jest sauna?
Sauna jest czynna w godzinach 12:00-20:00. Włączamy ją na życzenie Gości po wcześniejszej rezerwacji telefonicznej lub bezpośrednio w recepcji.
- Czy oferujecie wyżywienie?
Tak, oferujemy śniadania oraz obiadokolacje.
- Od której godziny zaczyna się doba hotelowa?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i kończy o 10:00.
- Czy basen jest podgrzewany?
Tak, basen jest podgrzewany w okresie jego działalności, a temperatura wody wynosi około 30 stopni.
- Czy akceptujecie zwierzęta?
Tak, akceptujemy zwierzęta. Koszt pobytu jednego zwierzaka to 100 PLN.
- Czy lepiej rezerwować bezpośrednio u Was czy przez portal Booking?
Zdecydowanie polecamy rezerwację bezpośrednią u nas, ponieważ na portalach partnerskich oferujemy zawsze wyższe ceny. Premiujemy rezerwacje bezpośrednie.
- Czy dmuchaniec jest płatny?
Nie, wszystkie atrakcje dostępne na terenie obiektu są bezpłatne dla naszych Gości.